vrijdag 29 april 2011

Wat vrouwen willen PART 2


Er zijn hier de afgelopen weken een hoop rokjes onder de machine vandaan gerold. Acht stuks maar liefst. Het kleine achternichtje kreeg niet alleen een tasje, ze kreeg ook twee rokjes. Een lichtblauwe met bloemetjes en een lila met geborduurde bloemetjes en lint.  Ik voorzag Loïs ook meteen van twee nieuwe. Ze is vooral fan van de zwarte met witte balletjes. Het roze (ik weet het, het lijkt oranje, maar het is meer roze met oranje) stofje komt van het stoffenspektakel een jaar geleden. Ik vond het een echt kleine-meisjesstofje, maar het was wat achterin de kast geraakt. Het staat zo schattig. Ik maakte er meteen 2. We hebben namelijk twee buurmeisjes, waarvan de jongste op een week na, precies een jaar ouder is dan Loïs. Daar krijgen we bergen kleertjes van, die dus qua seizoen perfect zijn. Als dank voorzie ik die meiden iedere zomer van nieuwe rokjes. De oudste is niet meer into roze, alles moet blauw of groen. Dus zij kreeg ook een blauw-met-witte-bloemetjes. En een groen-wit ruitje met stiekem toch een klein beetje roze. Oh wat voelde ik me stout. Gelukkig was ze er helemaal te gek mee. De jongste kreeg ook een groen ruitje, maar dan met een geel lint en dus het roze kleine-meisjesstofje.


Voor Loïs gaan er zeker nog meer rokjes en jurkjes volgen. Het beweegt voor haar lekker makkelijk, staat leuk en ze kan wel wat extra mooi-weer-kleren gebruiken. De helft ligt steeds bij haar vader, dus ik grijp vaak mis. Of hij. Niet handig. Bovendien heb ik nog veel te veel leuke stofjes liggen!

Binnenkort hopelijk betere foto's. Tot die tijd moeten jullie het hier mee doen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten