maandag 4 april 2011

Hervonden blijdschap



Ik woon in een straat vol kleine kinderen. Erg gezellig altijd, helemaal nu het weer mooier weer is. De kids vermaken elkaar, wij als ouders kijken gezamenlijk toe met een glas wijn in de hand. Een stel buren van mij probeert ook al een tijd lang een kleintje te krijgen. Na ruim een anderhalf jaar was het eindelijk raak, maar helaas, de blijdschap was maar van korte duur; de zwangerschap eindigde in een miskraam. Heel verdrietig. Nu kwam ze me van de week het ontzettende blijde nieuws vertellen; ze is weer zwanger! Dat verdiend een cadeautje. Dus gisteren heb ik snel deze mobile in elkaar geknutseld. Een wit geschildere tak, genaaid hartje en wat mooie kralen. Leuk op de kast, aan de muur of boven een wiegje. Eraan een kaartje; papier geverfd door Loïs, geknipt en gestempeld door mij; 'made with love'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten