dinsdag 15 maart 2011

With love..



Loïs is momenteel in de ban van klooien met papier en toebehoren. De hele dag wil ze ‘sgijven’, ‘veffen’ en ‘teken’. Als we boodschappen gaan doen wil zij ook een lijstje maken. Als ze een potlood ziet is het ‘MIJ!!!!!’. Ware moeder als ik ben, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om al haar creaties richting prullenbak te sturen, maar om ze nou doelloos in een doos te stoppen? De mooiste blijven uiteraard bewaard en ja, ik geef toe, de simpele krabbels verdwijnen toch echt naar een plek waar wij nooit komen. Maar al die andere maaksels? Daar moet ik wat mee. In haar verfschilderijen zitten namelijk best mooie kleuren combinaties. Vandaag tijdens het koken, deed ik een poging. Deze kaarten zijn het geworden. Best tevreden, maar nog niet helemaal perfect. Ik wilde ze eigenlijk stempelen, maar mijn stempels bleken onvindbaar. Daarom maar bombrief-style.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten