donderdag 5 mei 2011

Op het lijf geschreven..

Vorige week was mijn lieve moeder jarig. Een cadeau was snel bedacht, zij leent namelijk AL-TIJD mijn tassen. Ze deed het steeds met een of andere oude rugtas. Het ding zag er niet meer uit. Dus als ze een avondje uit ging, pakte ze er 1 van mij. Dit stofje kocht ik op het stoffenspektakel. Vond het direct een mooie stof. Het is glanzend wit/ivoor met blauw geborduurde bloemen. Echt iets voor mijn moeder! De binnenkant dezelfde ongebleekte katoen als hier. Ik tekende en tekende, tot ik tevreden was met het model. Ik had natuurlijk een bestaand patroon kunnen nemen, maar ik ben eigenwijs en doe soms liever moeilijk dan makkelijk. Het is een flink grote tas, zodat ze al haar spullen mee kan nemen. Naar werk, naar mijn opa, een dagje de stad in, etc. Daarbij gaf ik haar nog een (gekocht) klein, bruin-leren tasje voor de avondjes uit.

Van mijn broertje en zijn vriendin kreeg ze een nieuwe rugtas. Een speciale voor als ze gaat wandelen. Dat doet ze namelijk graag. De madam heeft dus een hele nieuwe tassencollectie voor haar verjaardag gehad. :)

4 opmerkingen:

  1. Dat eigenwijs zijn vind ik grappig en héél herkenbaar, ik maak ook liever mijn eigen patroon dan makkelijk te doen, geeft veel meer voldoening ;-)
    Mooie tas is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,
    Wat leuk dat je mijn blog volgt en dat ik jouw blog zo ontdek :-). Geweldige tas heb je gemaakt voor je moeder!
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Er is weer een Link Your Stuff op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen. Fijn weekend! Groetjes, Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com (voorheen Annemarie’s Breiblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke blog ! en wat een super leuke dingen die je maakt !

    BeantwoordenVerwijderen