maandag 7 april 2014

Kriebels

Stiekem en zachtjes, heel voorzichtig, begint het, na een radiostilte van wel 2 jaar, weer te kriebelen. Zal ik weer gaan bloggen? Ik ben weer meer aan het haken, naaien, en freubelen. Ik heb een ziljoen nog uit te voeren ideeën. Ik wil ze uitvoeren. Ze delen. Nog meer inspiratie opdoen. En gewoon iets anders! 




Of zouden het gewoon verdwaalde lentekriebels zijn? Want overal bloeien de geurende bloesems. En velden vol narcissen. En de magnolia in de achtertuin staat prachtig in bloei.

De lente, mijn favoriete seizoen! ❤️

En verder, over die blog twijfel ik nog even door..

1 opmerking:

  1. Kom maar gewoon terug, ik vind jouw poef de mooiste en staat zeker nog op mijn lijstje. Om alles te kunnen bijhouden vind ik blogpauzes altijd zeer handig. Maar het zou leuk zijn als we nog meer inspiratie van jouw in de toekomst mogen verwachten, ik kijk er in iedergeval naar uit! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen