zaterdag 31 december 2011

Happy New Year!


 
Zo, 2011 bijna voorbij. Een jaar van veel tranen, maar van nog veel meer lachen. Een jaar van gebroken harten, maar nog meer van houden van. Een jaar van mezelf tegenkomen, van mezelf wel 5x aan dezelfde steen stoten en van mijzelf vergeten. Maar ook een jaar van het (her)ontdekken van passies, van nieuwe en nieuwe-oude vriendschappen en van kiezen voor mijzelf. Het jaar waarin ik mijn blog begon, ermee stopte, weer begon, weer stopte en nu weer begin! Het jaar waarin ik gegroeid ben als moeder en zo mogelijk nóg meer van mini ben gaan houden. Een jaar vol geluk!

En dan nu.. Mijn goede voornemens/wensen-lijstje ligt al klaar.

In het nieuwe jaar wil ik graag; een eigen paleisje met mini, een superleuke baan, meer creatief bezig zijn, eindelijk mijn rijbewijs halen, meer hardlopen, een administratief wonder worden, weer pianolessen volgen, meer met mini knuffelen, mijn blog bijhouden, superzen worden en vooral; nog gelukkiger worden dan ik al ben!

Ik wens iedereen alle geluk, liefde en creativiteit in het nieuwe jaar!
 
Lief 2012, kom maar op, ik ben klaar voor je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten