zondag 13 maart 2011

Voorstellen



Na een aantal jaren van het lezen op andere blogs, is het nu toch echt tijd voor 1 van mijzelf. Ik zal me eerst eens even voorstellen. Ik ben LA Love, in het echte leven ook wel Judith genoemd. 26 jaar jong en al 26 jaar in de bloei van mijn leven. Moeder van de aller prachtigste dochter van bijna 21 maanden. Al sinds jongs af aan ‘aan de knutsel’. Ooit studerend geweest aan de kunstacademie; interieurarchitectuur. Daar weg gegaan, maar het ‘creëren’ is nooit weg gegaan uit mij. Overal vind ik inspiratie; op internet, op straat, in de natuur, in tijdschriften, musea en in de tekeningen van mijn mini. Die mini is ook degene die de naam LA Love verzorgde. Het eerste deel zijn haar initialen. Maar ook; in LA kan alles, niets is te gek. Ik ben altijd en eeuwig bezig met ‘maken’. Dingen verbouwen, verbeteren of verleuken. Dat laatste woord wil overigens wel eens 1 letter veranderen. Dan wil die ‘l’ ineens plaatsmaken voor een ‘n’. ;) Daar leer je dan weer van denk ik maar. Ik ben altijd bezig met draad en stof. Gebreid, gehaakt, genaaid. Of hout; ook mooi. Papier; ik moet toch wat met alle creaties van mini. Want weggooien, da’s zonde. Kortom, geen grenzen aan alles wat zich door mij een nieuw uiterlijk kan laten aanmeten.

Ik hoop dat ik met deze blog net zo inspirerend kan zijn voor jullie als jullie altijd voor mij. En stiekem dat het voor mij een steuntje in de rug is om meer projecten tot een (goed) einde te brengen. Dat het maar een hoop creativiteit voort mag brengen voor menigeen! J

Zo. Nu eerst maar eens uitzoeken hoe blogspot werkt, want hierin ben ik toch echt een leek. J

LA Love  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten